Gamzemnizimm Merhaba, 11+3 hamileyim bebeği ve kalp atışını duyduk ama kasık ağrısı pek fazla hatta nerdeyse hiç yaşamıyorum bu normal mi 🙄korkuyorum biraz
KoalasMom Gamzemnizimm Normal canım ben 9 ay boyunca hiç belirti yaşamadım herkeste belirti olacak diye bir durum yok ☺️
Nida_Y Gamzemnizimm bende de kasık ağrısı o dönemde hiç olmadı hatta sıfır belirtiydi 16-17de başladı ufak ufak ama hiç olmayadabilir. Herkes farklı geçiriyor bu süreci 🥰🙌🏻
zeram kasik agrisi neden olsunki 11de ilk ogrendiginz tutunma asamasinda olabilir yada ileriki haftalarda bebek zorladikca olabilir olmamasi normal gayet