ervvagul Sumeyraaa flowermom_12. Merhaba. Ağrılarınz ne durumda? Ben de aynı şeyleri yaşıyorum 10.haftamdan beri.
Elifozkan lhanMerveGler Canım anca yazma fırsatım oldu büyük ihtimal erkek dedi bir daha ki geldiğnde netleştiriz dedi ama erkek benımde içimd öyle doğuyordu hep 😀
lhanMerveGler Elifozkan bende öyle hissediyorum inşaAllah bende istediğim cevabı alırım doktorum dan hayırlısı ile son 3 gün 😍😍
lhanMerveGler Elifozkan merhaba canım 14 haftalık olmuşuz bugün fakat cinsyetimizi göremedik doktorum daha erken dedi 3 hafta sonra göreceğiz İnşaAllah 😍😍
Papatyali Bize 11+1 de erken dedi 12+1de ikili test için gideceğiz inş bu sefer öğrenirim 🙈 merak ediyoruz ❤🤗
Kadze Berfoss21 bende 12+5te bütğk ihrimal kız diye öğrendim 3 fun snra hastalandım gittim yuzde 80 kız dediler inş öğrenirsin cikolata ye vısne suyu ıc bacakları oynatıyorlar bende burda duydum öyle yaptım gösterdi minnak