3 aylık anne olarak nacizane fikirlerimi vereyim :)
ağız bezi 10 tane yeterli oluyor
reflü yatağı kesin kesin kesin alınmalı (bimden 50 liraya almıstım)
altları ayaklı almamaya çalışın
hastane cıkısı 3 veya 5li yeterli, 10luya hiiiç gerek yok
tulumdan ziyade alt üst takımlar daha pratik 3 tane yenidoğan - 5 tane 0-3 , 10 tane de 3-6 alabilirsiniz
ben herseyi büyük alıyorum 3. aydayız iri bebek olmamasına rağmen 6-9lar oluyo. uzun sürede giyer
eldiven 2 tane yeter hiç kullanmadım
iç zıbın e bebekteki düz beyazlar çok kaliteli 4 tane yenidoğan, 5 tane 0-3, 10 tane 3-6 yeterli
bez stoklamayın ben sleepy kullanıcam dedim ama çok taşırdı şimdi molfixe geçtim
ıslak mendil sleepy yenidoğan aşırı güzel büyük ve ıslak, molfixide denedim ama o küçük ve biraz kuru kalıyo sleepynin yanında
biberon ben mamajoo aldım baya memnunum, emzik avent ultra air (tutmayan bebek duymadım)
şampuan baby me, sabun bubchen, losyon bubchen, sıvı deterjan duru granül ve e bebek karışık kullanıyorum, leke çıkarıcı green clean, biberon deterjanı green clean kullanıyorum hepsinden memnunum
çorap baya alın ayaklarını beze sokuyo değiştirirken 😂
sağma makinası alıcaksanız manuel almayın cok zor, lansinoh elektrikliden baya memnunum
hamak almanızı tavsiye ederim civilden holmen marka kullanıyorum salonda yatırırken baya işime yarıyor
siz muhtemelen kıyafet olarak sordunuz ama genel alışverişte en cok lazım olacak bilgiler bunlar bence, sormak istediğiniz bişey olursa yanıtlarım ☺️🌸