Hazerr Herkese merhaba 37 + 1 hamileyim karnımın sağ üst kisminda kızımın kalp atışına benzer birşey hissediyorum sanki derim küçük küçük inip kalkıyor tıpkı hızlı bir nefes alma şekli gibi normal birşey mi bu acaba
ElifDeniz_ Hazerr ben de 34 haftalığım. Bende de oluyor aynı şey. Ne olduğunu bilmiyorum. Çokta merak ediyorum. 😌
ElifDeniz_ Hashasim2020 kalp atısı değil aslında, kalp atışına benziyor hızlı hızlı..damar atması gibi ama bu hareketi bebek yapıyor.. çok tuhaf :) geçen hafta iki kere oldu. Bugün de aynı şekilde oldu.