Birgulbasegmez2 Kızlar karnımın sol tarafında acı var kasıklarımada inceden sızı vuruyor yerleşme olabilir mi?Sağ tarafımda hiçbirşey yok🤷🏼♀️
Emineslh Birgulbasegmez2 benimde ilk hamile kaldığım zamanlarda hep solda ağrım sancım vardı bebek orda tutunuyor sanıyordum ama tam tersi çıktı hatta sola geçmiyor 23 hafta oldum hep sağdan tekmeliyor 😄
Birgulbasegmez2 Emineslh kafası vücuduna göre şuan büyük ya solda heralde diye düşünüyorum canım ayakları olsa ufak hissetmem heralde Ya da öyle ağrı yapmaz sanırım
Birgulbasegmez2 Deletedmom15257 öyle mi canım bende öyle olduğunu düşünüyorum😊ama yanılıyor da olabilirim tabi doktora gidince soracağım ama bu ağrı ve acıma hali ne zaman geçti sizin
Deletedmom15257 Birgulbasegmez2 halen var cnm hatta dokununca bebegi sagda hissediyorum sol taraf bos gibi 🙂 15+5haftadayim