SMergen Hanımlar iyi akşamlar göğüs ucu kremi illaki alınmalı mı sizcee ? Ya lansinoh önerdiler de baya bi pahalı fiyatı, lansinoh yerine başka bi markadan fayda gören de olabilir. Yardımcı olabilirsiniz misiniiizz
Oglakdorukcum SMergen gögüsünde bişey yoksa gerekli degil simdi benım şuanda bir sorunum yok gögüsle dogumdan sonra olursa sıkıntı ozaman alıcam
Mervee09 SMergen bende gerekli görmemiştim göğüsle ilgili şeyleri önemsemedm bile belki bende bi sıkıntı olmaz diye hatta lansinoh yerine bepanthen krem almıstm lazm olursa kullanırm diye ama gerçekten önemsenmeliymiş ilk günler çok zor göğüslerm mahfoldu aglayarak emzirdm anında lansinoh krem aldrdm o bile pek fayda etmedi bi süre sonra kendiliğinden geciyo sabretmek lazm
Lidya-T SMergen Valla illaki bir krem gerekli oluyor bende yara olmaz diye düşünmeyin onun acısı hiç bir şeye benzemiyor. Emzirirken ağlıyor insan acıdan. Ben kremde aldım gümüş kapakta sadece gümüş kapak taktım bir daha yara falan olmadı.
Glsn07- Doktorum üç tane yazdı birini al dedi doğum sonrası için durulama gerektirmeyen mustela nursing aldım. Şimdi bepantol onarıcı bakım kremi sürüyorum.
S_S Hamileliğin 8.ayından ıtıbaren göğüs ucu kremı kullanmayı önerıyorlar mustela yı herkes önerıyor istersenız bı deneyın
2Mucizemm SMergen evocorp vitamin kapsülden başkasını önermem ilk doğumda göğüs acısını zirvede yaşayıp hiç bir şeyin fayda etmediği biri olarak söylüyorum beni bi bu kapsül kurtardı çokta pahallı değil 👍🏻🍒 durulama gerektirmiyor hücre yenileme özelliğinden dolayı doğal ve çok faydalı
_ikiprensannesi_ SMergen kesinlikle lansinoh 👍🏻çok iyi hem emzirirken temizlemeye gerek yok ve doğumdan sonrası için çok önemli doğum çantasında olması gerekenlerden biri çünkü ağlamaktan artık gözüm bişey görmüyordu çok acı bişey ilk doğumda ve elektrikli pompa da beni kötü yapmıştı süt sağarken resmen Allaha yalvarıyordum ya nolursun bitsin bu acı diye 😔Allah yardımcımız olsun 🙏🏻