Yavrusununannesi___ Selam Happy mom anneleri erkek bebek bekleyen dostlarım isim önerilerinizi alablir miyim 💖😚😚😚
Tugba_16 Gulcan_klc92 cabım batın ismi Allahın isimlerinden tek başına koyulması ıyı değil. Abdulbatın(allahın kulu) şeklinde. Bende koymayı dusunuyordum ordan bılıyorum