Zeynep5561 aynı evde yaşamıyoruz ama kızım ilk doğduğunda oda yapmamıştm yanımıza beşik aldım büyük nerdeyse 4 yaşına kadar aynı odada yattık. Kendi gardrobumuzda yer açtım oraya yerleştirdim eşyalarını. 4 yaşında da odasını yaptım her şeyini takım aldım aksesuarına varana kadar bence daha iyi oldu. Daha erken ayırmak istemedim ben hazır değildim ayrı odada uyumaya. Siz de oda için üzülmeyin bebekken gerek olmuyor