Mehtap06 Nilis hamileliğim boyunca hiç midem bulanmadı çok şükür hamilemiyim onu bile bilmiyordum ama bu 30 a gelince herşey başladı 😓şuan 32+2 yiz mide bulantısı öldürüyor beni 💁♀️Gene çok şükür tek derdimiz bu olsun sağ salım alalım da evlatları dayanıyoruz bi şekilde 🤗🥰
Aylnyzc Yanma için ılık süt çok iyi geliyor.geceleri ağlayacak kadar kötü oluyordum mide yanmasından dolayı
Kmslmsl 32 haftama gircem bende kabus gibi geri başladı bulantılar şükür ki ilk zamanlardaki gibi kötü değilim doğuma kadar devam edecek sanırım
Nnadye Din 32. Jaftam bitti bu sabah kusarak uyandım . Normalde28. Haftada bitmişti bulantım ama yine başladı galiba . Çok zor bir hamilelik geçirdim şimdiye kadar o halde 14 kilo aldım . Daha iki ayın var üstelik😭😭😭