Ebrumelisaa Kayınvaliden vefat etmiş ve eşin kızının ismini Kadriye koymuş . Ama zaten sen ve eşin kızına Lina diye sesleniyormuşsunuz , dolayısıyla sorun yok . Kızın Lina diye büyüyecek . En çok sizi görecek ismini Lina bilecek . Niye bu kadar üzülüyorsun ki olmuş bitmiş bir kere, ayrıca iğrenç bir isim de değil . Lütfen daha fazla bunu kafanda büyütüp kafana takıp üzülme 🌸