Merve2615 Hanımlar merhaba yeniyim reglime 3 gün kaldı bıgün beyaz akıntım oldu ve sabah karnım da batmalar vardı tam karın bölgesi değil biraz aşağısı bu bir gebelik belirtisi mi şimdiden teşekkür ederim 🥰
Arifcaninannesi Merve2615 vala benimde iki gün kaldı adetime 2 inci için yumurtlama gününü değerlendirdim adet olucak hissi çok var bakaljm