Aysesss önemli değil 😊 benim ki 45 dk sürdü detaylı anlata anlata göstererek baktı bakarken bi yandan da baktığında ki olan bilgileri yanında ki çalışana yazdırdı bütün herşeyi sonra onu çıktı olarak verdi dosyada herşeyi detaylı yazıyordu zaten dosyada cd vermedi net bi fotosunu yakaladı verdi 🥰 sonrada karşısına aldı konuştu eşimle ve benimle tekrardan genel değerlendirme yaptı sormak istediğimiz aklımıza takılanları sorduk çok yardımcı oldu biz çok memnun kaldık bu kadar süreceğini de bilmiyordum 1 saat sürdü ama herkeste aynı mı oluyor bilmiyorum