Yusufunannesiii kakasını yapıp kendine zarar vermesi için doğum sürecini doldurmanız gerek yani 40 haftayı tamamladktan sonra kaka yapabilir ve riskte olur, ben normal doğum için bekledim 40+2 de kakasını yaptı ve acil sezaryana alındm, başka bi doktora gözük bnce 40 haftayı aşınca böyle bi sorun oluyor ama normal doğum düşünmüyorsan ve şekerin varsa bebeğin gelişimi iyise beklemeyelim dünyaya gelsin demek istemiştir