Elifaky Haftamıza geldik bu zamana kadar nerdeyse 2 kere felan sola geçtiği olmuştur hep sağda duruyor benim kızım. Sebebi nedir? Ya da normal midir ? Hep sağda hissediyorum hiç solda yok
_TuBaa_ Elifaky Bebeğin solda olması ne kadar doğal ise yer değiştirip sağda olmasıda bir o kadar doğal bir olay. Sıkıntı yok.