Belissima Merhaba kızlar bir kızım olacak ve bekleyişteyim🙂 Kızımın adını 🌿Defne Liya mı yoksa 🌿Defne Elis mi seçeyim ikisi arasında çok kararsızım fikirlerinizi alayım 😊
Aysun2834 Belissima Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin benimde kozım olacak bugün öğrendim ve ben Ahsen Liya koyucam Allah nasip ederse
Belissima Tşk ederim Liya: Sabrın en güzeli demek Elis ise güzel kokan bir çiçek. Anlamları güzel olunca kararsız kalıyorum 😊🌿
Belissima Aysun2834 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin canım. İsmi de çok güzel Ahsen Liya 😊
Aysun2834 Belissima inşallah cnm Rabbim hepimizin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin biz Liya’yı yeni evlendiğimiz zamanlarda kızımız olursa diye düşünmüştük Kuranda geçmediği için yanına Ahsen’i ekledik iki isminde anlamı çok güzel