Merhaba guzel anne adaylari ve super anneler, bebegim cok sukur o kadar hareketli ki 😁 bazen cikmak istedigini dusunuyorum cunku ayakta veya oturur pozisyondaki vuruslari sanki cikisi yoklar gibi 😅😅 sizlerde de ayni durum var mi/var miydi yoksa endiselenmeli miyim? 25. haftadayiz ve bu ilk hareketlenmeyi hissettigimden beri böyle💙