Evet kızlar bende doğurdum ama erken. Erken riskim vardı ama bu kadar erken beklemiyordum. 08.09.2020 de sancım artmaya başladı. Yalancı sancı olup olmadığını kestiremedim ilk oldugu için. 09.09.2020 de daha da arttı ağrılarım başladı. Fakat belime vuruyordu. Kalçam ve belimden zor yürüyor kalkıyordum. Ogün annem (eşimin annesi) bizdeydi. Eşim ve annesi ile sohbet ederken, eşime dedimki aşkım birde gece sancılanıp doğum yapıyormuşum seni arıyormuşum sen hemen nasıl geleceksin dedim. (eşimin iş yeri uzak)eşimde esprisine sabahı beklerim nasıl geleceğim dedi😅Bende sen bir sabahı bekle doğumda yanımda olma bak Aras’ı sana gösteriyor muyum diye şakalaştık😊O gün kendi ailem gelecekti. Eşimde işe gitti. İyice arttı sancım. Ailemle telefonda konuşuyorum ama onlara belli etmemeye çalıştım. Çünkü yoldalar annem zaten rahatsız iyice merak eder diye. Gece annemler geldi sancım hala var. Hastaneye gidelim dediler duş alayım bir rahatlarım dedim. Duş aldım hafif gecer gibi oldu. Uyumuşum. Sabah beş buçuk gibi birden anne diye bagırdım 😁 Suyum gelmişti yatak hep ıslanmıştı. Hemen annemler ambulansı aradılar. Ambulans geldi eşimi aradım. Eşimin babasını falan aramış annemler. Ambulansa ailemi almadılar tek gittim. Sonra annemler arkamdan geldi.
Herzamanki gittiğim özel hasteneye gittik doktor doğum başlamış suyun gelmiş dedi hemen çatı muayenesi yakmak istedi fakat ben yaptıramadım elini tuttum. Ozaman sezeryana alalım dedi. Bende kendi doktorum geldin bekleyelim dedim. Onun gelişi 2 saati bulur oda aynısını yapacak doğum başlamış beklemeyelim dedi. İstemiyorsan iki hastane ismi verdi paraya git dedi. Neyse ben devlete gitmek istedim. Önerdiği hastaneye ordan da başka hasteneye gittik. Bu arada eşimde özel hastenede iken yetişti. Tabi yolda giderken aktif suyum devam ediyor hala. Karnım küçüldü. Çok korktum bebeğime bişey olacak diye. Suyum azaldı diye. (Annemde korkmuş ama bana belli etmemiş 😔) Ben sancılar içindeyim. Açılmam 1 cm. İlk geldiğim hastanede çatı muayenesi yaptırdım. Özeldekinden daha hafiftir eli doktorun. Sonra doğum yaptığım hastanede defalarca çatı muayenesi oldum. Bu arada çokda zor değilmiş. Ben kendimi kastığım için zorlandım.
Ben sancıdan kıvranıyorum hala. 2cm oldu saatler sonra. Nst ye baglıyorlar bel agrısından duramıyorum. Yalvarıyorum beni sezeryana alın diye. Duvarları yumrukluyorum çünkü ü sancım çok. Eşim o halimi görünce doktora başka hastaneye götüreceğim sezeryan olmuyorsa duvarlar kan görmüyor musunuz demiş. Doktorda tabi düşük riskini göze alıyorsan imzalayıp çıkabilirsiniz demiş. Aileler kalsın demiş. Neyse ben bukadar sancı il en son kendimden geçmiş yatsın arasına düşmüşüm. Doktorlar gelmiş duyuyorum ama onlara cevao veremiyorum. Lavman falan yaptıktan sonra iyice dayanamadım. Affedersiniz büyük abdestimi yaptım. Hastaneyi inletiyorum bu arada herkes bana bakıyor. Ondan sonra açılmam 7 oldu. Sonra kaç saat sonra bilmiyorum ama haydi doğuma dediler götürdüler beni.
Doğum esnasında doğru ıkınıp kasılmzsan çok kolay. Doğum sancıdan daha kolaydı. Çabuk oldu. Sadece dikişlerim uzun sürdü. 16.10 da doğumum gercekleşti.
Bebeğini ister misin dediler. Tabiki dedim ama hala tam kendimde değilim çok sancı çektiğim için.
Ve bebişim kollarımda kokladım çok küçücük bu dedim. Hemşireler de oyle seviyordu. Annesine çekmiş dedim😊
O an bütün sancı agrı hersey gecti.
Kucagımda dünyalara bedel benden bir parcam vardı. 😍❤️
Uzun oldu kusura bakmayın. Daha, da detaylı yazmadım 😁 oğlumla ilgilenmem gerektiği için hızlıca yazdım😊
Rabbim herkese hayırlı kolay doğum nasip etsin 🙏🤲