Mennu Bende belediyede çalışıyorum, aynen bu şekilde bilgilendirildim. İdari izin başka, doğum izni başka. İnsanlar bunu birbirine karıştırıyo, bide çok biliyolarmış gibi kendi bildikleri gibi akıl veriyolar🤦🏻♀️ Sizde yazmışsınız ama bende tekrar edeyim belki anlaşılır artık☺️
Kamu kurumlarında çalışan anne adayları 24-32 hafta arası İDARİ İZİNLİ. Kullanmak istesenizde istemesenizde böyle bir hakkınız var ve doğum sonrasına DEVRETMİYOR. 32’den sonra ÇALIŞABİLİR raporu alabiliyorsunuz son 3 haftanıza kadar. Özetle doğum sonrasına aktarabileceğiniz 5 hafta sadece..