Basakasci
canım merhaba. Daha önce benimde bir düşüğüm olmuştu doktor tedbir amaçlı hergün iğne coraspirin ve progestan hap verdi. Tamamen tedbir amaçlı bunlar korkulacak bişey yok.
illaki kanaman olcak diye bi durum yok ben 7+5 im şuan da 2 gn önce bi kanamam oldu doktora gittim risk devam ediyor ilk 13 14 haftaya kadar olması gerektiğinden bi tık daha fazla tedbirli olacağız bizler. Kalçadan iğne yaptı kanama dursun diye kesenin etrafı temiz çıktı önemli olan o. Her gebelikte kanama olabiliyor , fakat aşırı olmasın yeter. Tabi her ufakta olsa kanama risktir bunu untmamak lazm hemen doktoruna başvur öyle bişeyde. Ama korkulacak bişey olmuyor. Bol bol yatmamı bol bol su içmemi ilaçlarımı kullanmama devam etmemi söyledi doktor. İnşallah böyle bi durum yaşamazsın, ayrıca şunuda atlamiyim eğer kan uyuşmazlığınuz varsa ilk kanamada bnu doktoruna bildir kan uyuşmazlığı iğnesini erkenden yapmalarında fayda var. Normalde 20 küsür haftalarda oluyor o iğne ama bende kanama olduğu için yarın yaptıracağım.