Arkadaşlar herkese merhaba 1 hafta önce aşılama yaptırdım şu 2 günden beri karın altımda kasık kısımlarımda ağrı oluyo birde bel ağrısı ve hafif hafif akıntım oluyo böyle olan var mı ne yaşadınız sonucunuz ne oldu tecrübeli olan yaşayanlar varsa cevap verirmisiniz çok teşekkür ederim şimdiden 😊