Kizlar merhaba bebegin hareketli olmasinin iyi bi sey oldugunu biliyorum onda skinti yok ama benim gibi bu hareketliligi gun boyu hisseden var mi ozellikle ayagini itip itip duruyor canimi da yakiyor yani sizce hareketli bebekler daha mi erken doguyor bir de onu merak ediyorum herkes bu cok beklemez diyor da bilemiyorum tesekkurler