ben 8. haftamdayken dr um gynomax vermisti cok az akıntım vardı kasıntım yoktu. ilk 3 ayda onerılmıyormus dememe rağmen cok israr etti ve kullandım ama hep icim icimi yiyor baska kullanan da oldu mu yani rutin cok sık kullanılıyor mu pratikte cunku icinde ilk 3 ay kullanmayın zrarı var mı yok mu bilinmiyor yazıyor. aklıma geldikce kotu oluyorum. dr a mantar değilim bence kasıntım yok desem de 3 4 kere kullan zrarı olmaz deyince ullandım.