Dmrmrv Merhaba tatlış anneler. Yarın 5+1 olacağız ve ilk muaynem veee aşırı heycanlıyım. Kalp atışını duyabilir miyiz acaba sizce?
Birgul Dmrmrv canım ben 5+5te keseyi gördüm kalp atışı için 7. Haftada gel dedi kalp atışı için biraz erkn olabilir ne zaman gideceksn kontrole
Rebia Dmrmrv inşallah duyarsınız 7 haftada gittim duymadım yarın doktora gidecem 8 haftaya girecem inşallah bende duyarım
As18180 Dmrmrv duyabilirizde duymayabilirzde birazcık erken olabilir inşşlh duyarız bende yarın gidicem
KezibanUan Dmrmrv 5+2 de keseyi gördüm 6+2 de kalp atışını dinledim 🌼🌼🙏🏻 kalp atışı için çok erken haftaya yada 10 gün sonra gelin der
2miniginannesi Dmrmrv benim 5+0 da kalp atışı göründü ama çok küçük diye dinletmedi iki hafta sonra 6+6 da kalp atışını dinledik belki görseniz bile küçük olduğu için doktor dinletmeyebilir
Kgnr Dmrmrv 5 te kese tek görünür büyük ihtimal kalp atışı için genelde 7 hafta da gelin diyor doktorlar