Btlnly Kızlar 31+ 2 deyim vajinal olarak Protestan hap kullanıyorum ve hapı koyarken elime sert değen şey için doktorumu aradım başı inmiştir dedi o kadar inmesi normal mi aceba erken Doğum riskimiz var zaten bilgisi olanlar lütfen fikir verebilir mi 🙏🏽🙏🏽
Nisanurr Btlnly normal mi bilmiyorum ama benim oğlumda 29da kanala inmişti baya aşşağıdaydı sonradan biraz yukarı çıktı kanala inmesi erken doğumu tetikler mi tam olarak bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem tabi ama son haftalara yaklaştığınız için normal olabilir bence