Kızlar selam henüz daha 2 aylığız ama henüz doğmamış çocuğumu özledim gelsin doğurayım edeyım derken bir yandanda okadar çok özlüyorum ki karnımda olması bile beni mutlu ediyor allah herkeze nasip etsin siz neler yaşıyorsunuz duygular düşünceleriniz nelerdir 🤰🤰🙏