Ya ben çok değil ama içiyodum hamile değilken kalınca bıraktım 2. Gebeligim normalde ilk gebeliğimde 3 ay önceden bırakmıştm hiç canım istemedi emzirme bitene kadar da içmedim ama hu hamilelikte o kadar stresliyim ki hep ağlıyorum ve şuan canım 1 tane sigara istiyor içsem bişey olurmu vicdanı yapıyorum devamı gelcek bişey değil ama cok içesim var😒😒