Rabia_karaman003 Artık ağlamak istiyorum hanımlar herkes nane yağı dedi daha önce nane yağı yok evde lütfen bana acil yardım edin nasıl gecirebilirim baş agrimi nane yagindan başka
Tugbasahin07 Rabia_karaman003 tatlım benim dr başım ağrıdığı zaman çok fena ağrır ve hic ilaç kullanmam at kestanesi masaj kremi vardı onu sürdüm sabaha geçti artk baş ağrısına bunu kullaniyorm
Deniz_deniz123 Rabia_karaman003 ya o gün biri yazmıştı bana pamuğa kolonya sür üstüne karabibiber,biraz başına koy flardn bağla çok iyi,geldi banada yakıyo biraz ama kesti hemn