Nuryalcndag Aylar önce laf arasında bu ismi söyledik ve öylece kaldı gelecek hafta doğumum var ve aile bahsederken Miray diye hitap ediyor netleştirmedik aslında ama öyle yapıştı çocuğa isim ☺️ sizce nasıl Miray ismi yada Mihray ?☺️
Msltms Nuryalcndag bence çok güzel🎀 benimde arkadaşımın kızının ismi ☺️ Bizde Nisa koymayı düşünüyoruz ama tam karar veremedim 😊
Nuryalcndag Msltms nisa ve Dila da listemizde vardı ama nisa soyismimize biraz aykırı kalıyor diye vazgeçtik ☺️☺️
Didi6 Nuryalcndag Miray ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/miray-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html