Mucizemm09 Tam 33 haftalik ikize hamileyim suyum sızınti seklinde gelmeye basladi birde bebeklerden biri kafasini rahim agzina yerlestrmis hastanede yatiyorum boyle durum yasayan var mi yada 33 haftalik dogum yapanlar oldu mu ne kadar küvezde kaldilar
Rabia95 Mucizemm09 benim ikiz değil ama 31. haftada kızımın başı yerleşmiş ve çok aşağıda 30 dkkdan fazla yürümem yasak 34 olduk. Rabbim şifa versin artık çokta küçük sayılmazlar gönlünü ferah tut inşallah 🤲🏻🌸
GizemAykut07 Mucizemm09 canım suyunun sızıntı şeklinde geldiğini nasıl anladın bende 34 haftalık hamileyim su sızıntısı mı değil mi anlayamadigim bir şey yaşıyorum Inşallah bebeklerini sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın 🙏
Twinsmomm01 Mucizemm09 yine iyi haftan canım ben 30 haftamdayım sancılarm var ve doğuma alıcaklar 1600 kiloları çok korkuyorm yaşarlarmı diye 33 ü görsem rahatlarm 🙁
minikmevaninannesi Mucizemm09 geçen gün biri yazmıştı 33 haftalıkken doğurmuştu ama bebeği kuveze girmemişti hamd olsun. İnsallah sizinkilere de gerek kalmaz. Allah’ım hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağıniza almayı nasip eylesin 🤲🏻
Mucizemm09 Rabia95 bemim artik lavabo disi hersey yasak rshim agzi kisaligi 8 mm kadar düşmüş 2 kilolar 2 doz ciger geslistirici yapildi ama az az sancılarımda basladi
Mucizemm09 GizemAykut07 2 3 gundur camasirimsa hep islaklil vardi idrar dgildi dr geldim test yapti amniyon sivisi cikti canim
GizemAykut07 Mucizemm09 cevapladığın için teşekkür ederim canım inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın 🙏
Selcankokalan Mucizemm09 açılmanız var mıydı peki ? Açılma olmadan sıvı gelmez diye düşünüyorum yanılıyor muyum bilmiyorum
Selcankokalan Mucizemm09 açılmanız var mıydı peki ? Açılma olmadan sıvı gelmez diye düşünüyorum yanılıyor muyum bilmiyorum . Birmde nasıl bir test ile anladılar amniyon sıvı olduğunu ?
Mucizemm09 Twinsmomm01 ciger yapilfi mi yasar yaşar Allahin elinde korkma bizim akraba dörduz 28 haftada yapti 1 kiloydu yasadilar
y_tunc Twinsmomm01 canım kıloyu dert etme saglık sorunu olmadıgı sürece kılo alınır verılır benımkı 33 +4 le 1650 grm dogdu 16 gündür kuvezde daha dogdugu kıloyu yakalayamadı bile doktorun tek dedıgı sey kılo önemli degıl 21 gunden sonra kılo almaya baslar önemli olan baska saglık sorunları olmasın enfeksıyon kapmasın
ikizannesi2985 Twinsmomm01 olumsuz düşünme niye yaşamasınlar! 30, 31 lerde doğuran ikizler var da yaşıyorlar. İçini ferah tut canım🌸 Allah ın izniyle bişey olmaz evlatlarına🙏
Mucizemm09 Selcankokalan acilmam cok azdi aşırı gelmiyor ama en önemlisi kafasini dayamis kanala o yuzden de riskim varmis
y_tunc Mucizemm09 16 gun önce dogum yaptım canım 33 haftayla kuvezde hala günden güne durumu ilerliyor genelde 2 yada 2 bucuk kılo olmadan vermedıklerini söyledıler herhangı bir baska saglık problemi olmazsa tabı kuvezde kalma süresi önemli degıl yeterki iyi olsunlar
y_tunc Twinsmomm01 saglıklı sıhhatli olsunlar diye dua et canım kılolu cocuklarda kalıyor kuvezde kılosu az olanlarda saglık sorunu olursa daha zor sürec hem bebekler için hem sizin için