Merhaba güzel anneler
dün başıma gelen bir olayı anlatmak ve bilenlerden fikir almak istedim.dün kardeşimin nikahı vardı ve 39+0 ım:)beklerken ayakta çok duramayacağım için bir cafeye girdik sonra teyze bana ne istiyorsan söyle bulayım dedi sağolsun.neyse çıktık ordan. Nikah bitti altımda bir su hissettim. Korktum su geliyor diye. Hemen yine aynı cafeye girdik baktım termiş🙏🏼Teyze de o kadar tatlı iyi niyetli biri ki hemen dualar etti. Beraber ağladık filan baya duygulu bir andı. Kendi de aslında haber olmuş bir kişiymiş araştır beni google’da filan dedi bana dua et dedi. Demin verecektim şimdiye kısmetmiş. Bu senin kısmetinmiş dedi. Meryem ana otunu verdi. Fakat ben normal doğum yapmayacağım. Sezaryende nasıl kullanılır bilmiyorum. Teyze beni düşündü verdi kenara koymak da istemiyorum. Doğumum yarın olacak inşallah. Bilen var mıdır acaba?