B8use Ayse33 kucakta 😊 arabanin icine binincede dizimin ustune reflu yatagini koyarim.onun ustunde yatiririm tutarak annem de tutabilir ben tutamazsam
Ayse33 DilekAdekaErkara bende anakucagi almadim puset var. Ama puset biz derin gbi icine bisey mi yerlestirecegiz acaba
B8use Ayse33 Ayse33 puset icine koymak icin ayri birsey satiliyor internette ama gerek yok dersen o cukur yere ufacık bi yastik yada battaniye koyup duz yatmasini saglayabilsin
B8use Ayse33 zaten kucuk dizine alabiliyorsun ben kesinlikle reflu yatagini ve emzirme yastığı hastaneye goturecegim arabanin bagajinda dursun canim getir dersin esin hemen getirir . Ben oyle yapicam 😊
Ayse33 DilekAdekaErkara aynen ben oyle yapmaya karar verdim yazilanlardan sonra . Insallah sag salim kucagimiza aliriz 😊