Tugcebyr Merhaba kızlar çok fazla kasılmalarım oluyor doktorum ilk hamileliğin son aylarında magnezyum vermişti bayağı azaltıyordu kasılmaları şimdi ikinciye gebeyim 4. Aylık olduk aceba magnezyum kullanabilir miyim ?
minikcasper Tugcebyr ben 12 haftadan itibaren kullanıyorum o zamanlar yoktu böyle şikayetim ama son 1 haftadır acaip kramplarım oluyor. 24. Haftadan ilerliyoruz
Tugcebyr Deletedmom349 doktora sormayı unuttum sonra aceba erken mi olur diye düşündüm ama vitamin sonuçta değilmi zararı olmaz
Deletedmom349 Tugcebyr normalde kullanılıyor kullanabilirsin yani doktoruna danış yine magnezyum kalsiyum ilaclarinin bi zarari olacaginin kanaatinde değilim hamilelik te..
Tugcebyr Deletedmom349 Teşekkür ederim bir dahaki gittiğim de soracağım muhakkak ama söyledikleriniz mantıklı🥰
aay1 @Tugcebyr kullanabilirsin benimde karnım çok sertti 4.aydan beri sabah akşam suya karıştırıp magnezyum içiyorum Şuan 7.5 aylık hamileyim bir problemim yok çok şükür karnımdaki sertliği de geçiriyor onu içince
aay1 @Tugcebyr ama yinede etkilemek istemem tabi doktoruna gittiğinde danışırsan sende daha iyi olur☺️
Meryempalabyk Tugcebyr 3. Ayda basladım bende :) gercekten işe yaradıgını düşünyrm 32 haftalık olduk hala devam ediyorum