Merhabalar 38+2 hamileyim. Dün pembe kanamam oldu 5-6 damla kadar. Bugün de bazı bazı belime bazen de kasıklarıma bıçak saplanır gibi ağrı giriyor ama 3-5 sn sürüyor. Belli bir düzen aralığında değil. Acaba sancılarım mı başlıyor artık ? Hem belden hem kasıktan aynı zamanda ağrı girmiyor.