Husraaaa Arkadaşlar merhaba bn 8+4 üm hafif kanamam oldu doktora gittim bebek iyiydi ama anlam veremedik tam regl haftama denk geldi benm gibi bu durumu yaşayan var mı şu an progestan iğnesi vuruluyorum kesil kanamam .
Merveerhannn Husraaaa canım bende yaşadım 7+5 im. 2 gündür hafif devam ediyor. Bnde iğne vuruldum şuan yok. Yarn kendi doktoruma gidicem. Nöbetçi doktor düşük riski devam ediyor dedi. Bol bol yat ilaçlarına devam ve bol bol su iç dedi. 2 gndür yatıyorum.
Husraaaa Merveerhannn bende 3 gündür yatıyorum canım bana da aynısını dedi ve bende sabah kendi doktoruma gidiyorum bakalım haberleşirz gene inşallh risk kalkar