sule3950 Kizlar mrb. 27+3 haftalık hamileyim Allah’ın izni ile ama arada sağ tarafımda genelde karnimda ve kasıklarımda ağrı ve bıçak saplanır gibi oluyo yaşayan varmı normal mi acaba bide sıvı akıntı geliyo az az
Sinemarslannnn sule3950 bugünden beri aynı şeyleri yaşıyorum sağ taraf nedenini bilmiyorum böyle giderse acile gidicem sabahtan beri yatıyorum 26+ 3 bende
Sinemarslannnn sule3950 kasık ağrısı değil benim yaşadığım kaburgam ağrıyor karnının açi açıyor cnm 26+3 üm ben
sule3950 Sinemarslannnn acı bende ara ara oluyo ama normaldr Allah’ın izni ile ya inşallah buyuyolar falan ya