Snackk tatlıyla hiç aram yoktu, hala daha yok, ilk zamanlar ne ekşiyse onlardan yedim sürekli özellikle erik. Şimdide ekşi mandalina 🤦♀️ ekşiliği boğazımı yakıyor ama gğnde kaç tane tüketiyorum ben bile sayamıyorum, herkes kız kız dedi, oğluşum olcak nasipse