26 Haziran da hem happy mom a hemde bebeğime veda etmiştim. Şimdi tekrar gebelik düşünüyorum. Sizce kürtaj dan kaç ay sonra gebelik düşünmek gerekir aranızda bu durumu yaşayanlar var mı bana yardımcı olursa çok sevinirim çünkü tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyrm çok zor… Şu an tam 3 ay geçti kürtaj olalı