Yesilimmm Yatağın iyi olmasının cok cok önemli olduğunu düşünüyorum. Biz yatagimizda 6 saat uyuyunca sanki 8 saat uyumuşuz gibi dinç kalkıyoruz. Ama memleketlere gidip başka yataklarda yatınca sabah dayak yemiş gibi uyanıyoruz bu da bütün gün gergin olmamıza sebep oluyor 😊 Bence en önemli şeylerden biri yatak seçimi. Umarım iyi yatak aldığımızda deliksiz uyurlar gece uyanıp ağlamazlar 🙃🙃🙃