Alfabeta canım ben hep tüketiyorum çok seviyorum hem kırmızı hem beyaz 3 gün et 3 gün tavuk 1 gün balık. Etide şöyle yapıyorum ilk mühürlüyorum tavada sonra salça çok az zeytinyağı az kara biber hafif kekik koyuyorum düdüklüye atıyorum 20 dkka pişiriyorum eşim hayatta et yemez nefret eder löp löp yiyor yada kavurma yapıyorum.Tavuğuda fırına sürüyorum. Salçalı vs kızarıp çıkıyor ızgara gibi oluyor gayet güzel