yagmurgkcl Merhaba herkese. Fasulyem henüz 8 hafta 3 günlük. Özellikle son 2 haftadır aşırı kabızlık yaşıyorum. Bu da karın ağrısına sebep oluyor. Bunu nasıl çözebilirim? Önerisi olan var mı?
Hsbtlc yagmurgkcl yarın 29 haftalık olcam canım bi kaç haftadır bende sıkıntı yaşıyodum bi ilaç yazdı çok rahatladım sende doktoruna söyleyebilirsin
BebegimleYeniHayat_34 yagmurgkcl bende yaşadım aynı haftalarda tarhana çorbası bol su tüket geçiyor illa olurmuş çünkü doktorum öyle demişti banada
yagmurgkcl MiniKaya activia pek ise yaramadı bende. Ama bugün kefir deneyeceğim bakalım. Teşekkür ederim.
MiniKaya yagmurgkcl bu arada kan demir ilacı kullanıyorsan kabızlık yapabiliyor ne yesende ilacı kullandığın sürece o sorunu yaşayabilirsin ☺️
ArasMom34 MiniKaya ben kan ilacıda kullanıyorum kefirde bi sorun olmuyor belki bünyeye göre değişiyordur ama
MiniKaya ArasMom34 kimisinde kan ilacı ishalde yapıyomuş tabiki bünyeyle alakalı bir durum ben şuan antibiyotik iğne oluyorum mesela kabızlık yaptı hemşireye sordm kiminde ishalde yapıyor dedi
ArasMom34 MiniKaya benimde başıma gelmişti magnezyum 35. Haftamdan sonra ishal yapmıştı doktorum direk kesti oluyor maalesef
Ght Ben de 20.haftadayim 16-17 de ciddi sıkıntı yaşamaya başladım demir ilacı kullanıyorum o yapıyormus doktorum şurup vermişti çok zor durumda kalınca kullanıyorum onun dışında bol zeytinyaği salata falan tüketiyorum baya iyi geldi.Bol su bı de