Sdymzlm 26+2 günlük hamileyim, bu haftalarda bebeğin hareketlerini nasıl hissediyorsunuz ? Ben bugün pek hissemedim normalmi acaba böyle olması ?
fatosd84 Sdymzlm bence çok normal sizinle aynıyız benim kızımda bazen hareket ediyor bazen etmiyor canı nasıl isterse
balyanakoglum Bende 26 yım. Ama benim 17 den beri durmuyor yerinde. Her gebelik kendine özeldir canım sıkma canını
Sdymzlm Hareket etmeyince korkuyorum bende bir sorunmu var acaba diye, eşimde canı ne ki onun bütün gün kımıldayamaz yorulur diyor 😊 içimi rahatlattınız teşekkür ederim 😘