haticeadakarayel Kizlar ben 22+1gunluk hamileyim ve tansiyon sürekli düşüyo herkes erken doğum olur diyor sizce olur mu öyle şey
Sltn01 haticeadakarayel ne alaka yükselenlerde geç doğruyor o zaman 😂 benimde erkek ve hep düşğk tansiyonum şuan 34 haftaya girdim . Gebeliğe bağlı tansiyon düşer , kanszlığa bağlı düşer . Sen böyle şeyleri düşünme zamanında doğacak de kendi kendine
BebegimleYeniHayat_34 haticeadakarayel erkek bebekler genel de hep daha hareketli ve aceleci oluyormuş canım sen dikkat et yine de Allah’a emanet artık
61Aysen haticeadakarayel Tam tersi erkek bebek gününü gecer derler ama bu herkeste degiskenlk gosteriri kimisi gününü gecer gec dogr kimisi zamannda dogr bide tansiyon düşüklüğüyle erken doğumun ne alakasi var herkes doktor olmuş bu zamnda kimseyi dinleme sen hic alakasi yk ole bi riskin olsa doktr derdi zaten
Merdaaal34 Bende erkek bekliyorum gününü doldurmasına 3 gün var ama geçedebilirmiş halbuki 36. Haftada erkenden gelmeye çalıştı şimdide yatmaya karar verdi askere gidecekken gelicek herhalde 😂