OzgeSezginn Arkadaşlar benim 8. Haftam mide bulantısından ne işe gidebiliyorum ne baska bisey yapabiliyorum bogazimda bisey takılmış gibi bi his var çok mutsuzum enerjim gücüm takatim yok hiç biseye ben napicam bana akıl verin 😞
Elif2535 OzgeSezginn bende aynıyım artık hevesim enrrjim birşeyim kalmadı. Napıcsm bilmiom . Hiçbirşey yemiyorum nolucak bilmiyorum 🥺
Folikasit18 OzgeSezginn ahhh damdan düşenin halinden damdan düşer anlar ben de ekstra düşük tansiyon var canım. İşe çağırıldığımda gidemiyorum. Prilam kullanıyorum günde 3 doz. Folik asitimi de de bulantısına iyi gelen bir hapla değiştirdi doktorum.10+5 hamileyim. Hiçbir iş yapamıyorum oğlum da var annemdeyim. Prillam gerçekten iyi geliyor ama doktoruna danışabilirsin
Cancazim Bende oyleydim boğazım da sanki erik gbi büyük birşey duruyordu prilam icinci rahatlatiyordu