Nuray12 baby3_ ben kullanıyorum şuan 39 haftalıgım görünürde catlaklık yok 4 aydan beri düzenli kullandim
Bal1407 baby3_ ben palmers kullandm halada kullanıyorm çok düzenlide kullanmadm bitmesin die 35 haftalıgm henüz çatlamadım
_Mother_ Bana da sağlık ocağında ki hemşire tatlı badem yağı kullan dedi belki bir fikri olan vardır burda beklim
Ef24 Ben kullandım ama gene de çatladım.karın gergin olunca kaşınır benim son zamanlarda bu yağ ile yağlayınca da kaşınmaya başladı alerji yaptı galiba diye bıraktım 3-4 haftadır kullanmıyorum çatlaklarım arttı maalesef
Merveosm Hindistan cevizi yağı hergun diyetisyenim demişti ben bio pil hindistan cevizi yağı hepsinden kafama göre düzensiz sürdüm. Bence asıl olay suda bitiyor. Catlayacaginiz varsa da catliyorsunuz
baby3_ yasemin333 bitkisel içeriklilerin hepsi tüylenme yapar . Hormonlardan zaten tüylenme kaçınılmaz son
baby3_ Bio oil içerik olarak iyi değil ama laparoskopi izim vardı koyu renk baya açtı rengini. Bilemedim kullansam mı kullanmasam mı . Bende de hindistan cevizi , kakao yağı karışımı var bilemedim
_Mother_ yasemin333 anladım canım bende 8+4 oldum ama daha önce kürtaj olmuştum ondan sonra biraz kilo aldım ve şuan bacağımda çatlak oluştuğunu fark ettim eğer etkili birşey bulur isen bana da haber ver lütfen daha 19 yaşındayım etkileniyorum
edaslan baby3_ 2 kutu bitirdim ama karnım harita gibi. en güzeli bimde satılan zeytin yağlı losyon. uzun süre nemli tutuyo. bio oil çok yağlı kalıo 1 saat göbek açık gezmelisin falan
minikcasper baby3_ ben kullanıyorum popo hariç heryerime sürüyodum popoyu unuttuğum için hatta aklıma bişe gelmedi çatlıcağı malesef çatlamış ama başka yerimde çatlak yok şuanda ve popoyu farkettikten sonra sürmeye başladım durdu çatlaması son anda ne olur göreceğiz 💁🏻