Merhabalar,
12 Eylül tarihinde embriyo transferi yapılmıştı. 12. Gün kan testinde beta hcg sonucum 144 çıktı. 2 gün sonra tekrar istedi doktor bugünde 601 çıktı. Yarın tekrar vericem. Sizce normal mi ilerliyor 7 yıldan sonra ilk tüp bebeğimiz🙏🏼 Dualarınızı bekliyorum