Merhaba kızlar ben geçenlerde doktora gittim ve aşılama önerdi eşimden kaynaklı bir sorundan kolayı reglin bitince gel önce rahim filmi cekelim dedi salı günü regli günüm ama dün aynı regli olucak gibi agrım oldu ama olmadım reglime 9 gün varken hastaneye gitmistim herhabde bebek olsa keseyi gorurdu doktor bir fikriniz var mi acaba teşekkür ederim şimdiden