5+1 hamileliğim iki ay önce düşük yaptım öğrendiğimden beri kahverengi açık bazen koyu akıntı geliyo progestan içiyorum keseyi gördük ama neden geliyo anlamıyorum daha erken doktor beklicez diyo korkuyorum bu da düşücek diye psikolojim bozuldu sürekli devam eden oldu mu böyle