canseda01 Arkadaşlar nöbet Tutamaz raporunu kaç haftalıkken aldınız ben şuan 23 + 3 günlük oldum illa 24 dolması mı gerekiyor rapor alabilmem için
iremugurlatasoy Hayir hocam alabilursn 23+6 da birde okulun insiyatifi yani kimi 12. Haftsds bile tutmuyi