Ebru-123 kaçıncı haftadasın ? Gebelik şekerine dikkat etmezsen Doğumdan sonra komplikasyon yasayabılırsın arkadasım yaşadı 1 gece yoğun bakımda yattı fazla şekerden dolayı bebegini daha kucağına alamadan hemen , bebeğinde şeker hastalığı olabilir konu en zoru bence bi yavruya onu yeme bunu yeme demek , sende de kalabilir sekerrahatsızlığı nu yüzden önden dikkat ediyoruz ki kalıcı olmasın diye