Shirin
rahim içine yerleşmiş o yüzden resmini vermiş. Dış gebelikte kese oluşmuyor. Rahim temiz oluyor. Kanalda yapışıyo kalıyo dış gebelik oluyor diye biliyorum.
Daha önce düşüğüm için benimde doktorum hergün karından iğne, hergün progeston( düşük önleyici hap) ve coraspirin vermişti kan sulandırıcı. Önlem için hepsi, sende doktoruna başvurabilirsin korkularım var önlem için ne yapabilirim diye. Belki sanada öneririz tedbir alırsın.
allah analı babalı büyütsün